Taller online: Com definir la teva estratègia a LinkedIn per posicionar la teva marca personal

Espais de Desenvolupament Professional
Descripció: Un aspecte clau a treballar a les xarxes socials professionals és el posicionament de la nostra Marca Personal. Amb una bona estratègia de posicionament aconseguirem ser visibles, fer-nos conèixer i fins i tot arribar a que ens proposin noves oportunitats professionals. No obstant això, amb freqüència resulta difícil identificar en nosaltres mateixos la manera de realitzar aquest procés tan important com és el d'aconseguir passar de buscar ocupació a ser algú buscat per les empreses i consultores de selecció de personal mitjançant la Marca Personal.

En aquest taller facilitarem als participants els coneixements i criteris necessaris per abordar aquest procés amb l´'objectiu de convertir-se en un producte d'interès per a les empreses, aprenent a desenvolupar la seva marca personal i l'estratègia de posicionament mitjançant les publicacions a LinkedIn, la xarxa social professional per excel·lència.

El taller, que es durà a terme en dues sessions, serà conduït per Salvi Hernández Barjola, Soci-Director de Sigma Consulting - Arekia, amb una llarga trajectòria professional en el món de la mitjana i gran empresa. Expert en diverses àrees de negoci, entre les quals destaca la gestió del canvi, gestió de projectes, gestió estratègica, etc.) Col·laborador com a formador en diverses escoles de negocis, universitats i empreses.

Activitat gratuïta i dirigida exclusivament a col·legiats/associats en actiu o en transició professional.
Dates: Dijous, 17 de febrer
Dijous, 24 de febrer
Horari: De 17:30 a 20:30
Online en directe
Inscripcions: Període inscripció tancat

Places limitades.