Taller online: Crea la teva marca personal i passa de buscar feina a que et busquin

Espais de Desenvolupament Professional
Descripció: Un dels aspectes més rellevants que ens trobem en un procés de cerca de feina és com enfocar-ho per tal que tingui èxit des del principi. 

A més dels enfocaments tradicionals que es poden emprar en el procés de cerca de feina, dels més reactius als més proactius - borses de treball, consultories de selecció, gestió de la xarxa de contactes, etc.- , darrerament està prenent força el concepte de "marca personal" com l'eina que ens ha de permetre convertir-nos en un producte que les empreses vulguin incorporar als seus equips.  Malgrat tot, sovint resulta difícil identificar en nosaltres mateixos els recursos per realitzar aquest procés tan important com és el d'aconseguir passar de "buscar feina" a "ser buscat" per les empreses i intermediaris en la selecció de personal. 

En finalitzar aquest taller el participant disposarà dels coneixements i elements de criteri necessaris per dur a terme el procés de convertir-se en el producte que les empreses volen incorporar. 

El taller, que es durà a terme en dues sessions, serà conduït per Salvi Hernández Barjola, Soci-Director de Sigma Consulting - Arekia, amb una llarga trajectòria professional en el món de la mitjana i gran empresa. Expert en diverses àrees de negoci, entre les quals destaca la gestió del canvi, gestió de projectes, gestió estratègica, etc.) Col·laborador com a formador en diverses escoles de negocis, universitats i empreses. 

PROGRAMA: 

1. Introducció
Què és la cerca de feina? 
Formes de cercar feina 
El currículum vitae com element clau
Gestió de les emocions
Conclusió

2. Mètode tradicional de cerca de feina
Xarxa de contactes, webs, apps
Actualització CV, format i extensió
Definir versions i modalitats 
Cerca de llocs de treball 
Aplicació a les ofertes 
Gestió de les emocions i del subconscient 
Espera de la trucada 
Conclusions 

3. Passa a ser un producte 
Preparar la part emotiva i del subconscient 
Definir competències personals, experiència i lloc de treball òptim 
Definir el CV visual, annexes, carta de motivació 
Tancament del CV en format actual 
Convertir-nos en producte
Definir el posicionament en els nous canals de comunicació 
Escriptura i menció del nostre posicionament 
Ser referent 
Iteracions amb el nostre posicionament 
Recepció de trucades 
Entrevistes 
Consecució d'objectius 
Conclusions 

Els participants hauran de disposar del CV actualitzat per un millor seguiment del taller.

Dates: Dilluns, 9 i 16 de novembre
Horari: De 17:00 a 20:00
Inscripcions: Període inscripció tancat

Places limitades.