Èxit de participació en la primera Speed Networking Talent

El contacte entre les empreses i possibles candidats no sempre és fàcil. Per aquesta raó, Enginyers Industrials de Catalunya va organitzar, el passat 9 de novembre de 2021, la primera Speed Networking Talent per connectar els responsables de reclutament de companyies referents  amb possibles candidats i talents. En aquesta primera edició, els protagonistes van ser els sectors químic i farmacèutic perquè inverteixen en I+D i són capaços de generar productivitat i valor afegit a la societat, a més de contribuir a la creació de riquesa mitjançant la creació d’ocupació de qualitat. 

Es va comptar amb la participació d’Almirall, BASF, Carburos Metálicos, CRODA, Ferrar, Galenicum, HARTMANN, Henkel, HIPRA i SANOFI i s’hi van inscriure prop de 40 enginyeres i enginyers industrials, químics, graduats en tecnologies industrials i biomèdics. Si desglossem el seu perfil: el 40,6% eren dones, 59,4% homes, un 28% estaven recent titulats, el 37,5% tenien una experiència de fins a 5 anys i el 34,3% eren perfils que comptaven amb de 5 a 10 anys d’experiència professional. 

Montse Pérez, responsable de Serveis Ocupacionals d’Enginyers Industrials de Catalunya, va presentar la sessió i va destacar que “estem encantades i encantats de posar-nos al servei de les empreses per ajudar-los en la captació del talent”. 

Gràcies a totes i tots per participar! Connectem solucions.

 

Redacció

Contingut relacionat

La Comissió de Lideratge Empresarial d’Enginyers Industrials de Catalunya ha celebrat la seva trobada anual de...

Us proposem participar en una nova activitat cultural per visionar i comentar un film interessant: Amor...

Entrades relacionades

Desplaça cap amunt