Administracions públiques

Postgrau d’especialització per a l’accés d’enginyers a l’Administració Pública. Preparació d’Oposicions. 6a Edició

Curs Presencial/Online en directe

Data

19 oct. 2026 - 26 abr. 2027
Part 1:dilluns i dijous / Part 2: dilluns
Modalitat
Híbrida
25 places
132 hores
Català

Seus

Seu Central
Via Laietana, 39
08003, Barcelona
Col·legiats/Associats - Curs Complet: 2.620,00 €
General - Cus Complet: 3.590,00 €

Descripció del curs

Inscriu-te a la sessió informativa del postgrau:
Sessió de presentació: dimarts 14 de juliol de 2026 a les 18h

L'objectiu del curs és exposar i proporcionar el contingut principal de la part tècnica en oposicions d'àmbit local, d'una manera sintetitzada i amb informació complementària per ajudar als opositors en l'estratègia i preparació per encarar una oposició.

En aquesta formació es comentaran els aspectes claus dels temes, es clarificaran dubtes als alumnes i s'orientarà sobre la resolució de possibles casos pràctics.

Aquest curs consta d'una primera part comuna a la preparació d'oposicions tant de l'Administració local com de la Generalitat i una segona part (opcional) que recull aquells temes específics de les oposicions de la Generalitat que no es contemplen a la primera part.
 

Programa

PART I. (108h). Part comuna a la preparació d'oposicions tant de l'Administració local com de la Generalitat:

Mòdul 0. Introducció i conceptes claus per preparar una bona oposició

Mòdul 1. Planejament urbanístic

Mòdul 2. Projectes, obres, contractes d'obres, seguretat i salut, amiant

Mòdul 3. Seguretat contra Incendis i plans d'autoprotecció

Mòdul 4. Activitats. Règim administratiu activitats

Mòdul 5. Mobilitat i accessibilitat

Mòdul 6. Medi Ambient. Sanejament, residus, contaminació atmosfèrica

Mòdul 7. Instal·lacions, reglaments i manteniment

Mòdul 8. Energia. Eficiència energètica, energies renovables

PART II (Opcional. 24h). Correspon als temes específics de les oposicions a la Generalitat no contemplades a la part I:

Mòdul 1. Política industrial

Modul 2. Gestió empresarial

Mòdul 3. Gestió pública

Mòdul 4. Factors estructurals

Descomptes

Si estàs a l'atur, ets estudiant d'enginyeria o tens fins a 34 anys, pots accedir a avantatges i preus especials.

Beneficis exclusius per a persones col·legiades o associades, Empreses Adherides i eTalent

Fundació estatal per a la formació en l'ocupació

Ens encarreguem de tots els tràmits perquè puguis bonificar la teva formació a través de FUNDAE. Tu només t'has de centrar en aprendre; nosaltres fem la resta.

Vols fer una consulta?

T'acompanyem de manera personalitzada en tot el procés d'inscripció i resolució de dubtes.

Desplaça cap amunt