Webinar: Aprèn a dirigir reunions

Espais de Desenvolupament Professional
Descripció: Objectius
En moltes reunions els assistents acaben tenint la sensació d'estar perdent el temps, o de divagar, o de falta de claredat d'objectius...
Si has de liderar reunions de treball (o encara que sigui només un dels punts de la reunió), en aquesta sessió descobriràs algunes pautes clau que «han de donar-se» si vols sentir que de veritat s'estan aconseguint els objectius pels quals s'ha convocat, que es produeixi aportació de valor per part de tots els participants, i s'arribi al fons de les qüestions.

Programa de Continguts
Organitzar la reunió:
¿ Tipus de reunions de treball:
¿ Crear l'estructura de reunions més eficaç: Cada quan reunir-se?
El Rol d'Organitzador:
¿ Què és responsabilitat de qui convoca?
¿ Criteris per a decidir a qui convocar.
¿ Buscar la participació.
El Rol d'Assistent:
¿ Què és responsabilitat de tots els assistents a la reunió?
¿ Com dir que no a una reunió?
Com preparar l'agenda d'una reunió.
Aflorar les discrepàncies i resoldre-les de manera efectiva.

Webinar conduit per Francesc Selva, Enginyer Industrial i Màster en Desenvolupament Organitzacional pel GR Institute for Organizational Development. Soci fundador de francescselva.com.
Autor dels llibres "Converses difícils a l'empresa", "Lideratge d'Equips: Les 5 propulsores dels grans equips" i "Soluciona situacions difícils amb l'escolta activa".

Activitat gratuïta i dirigida exclusivament a membres col·legiats/associats
Dates: Dimarts dia 20 de juny.
Horari: De 17:30 a 19:00 hores, en format online, mitjançant la plataforma virtual Zoom. S'enviarà l'enllaç d'accés el mateix dia.
Inscripcions: Període inscripció tancat

Places limitades.