Innovació i màrqueting, claus per a l¿èxit - ANUL·LADA

Comissió: Comissió Gestió Empresarial
Descripció: Casos d’excel·lència d’empreses industrials catalanes
Lafarga Lacambra és un exemple d’empresa familiar que arran d’una innovació en procés i una estratègia de màrqueting aconsegueix un lideratge mundial en el seu sector, fins a arribar a ser un hòlding amb presència global.
S’inicia un cicle de casos d’empreses catalanes d’èxit amb la col·laboració d’ESADE.
Hi intervindran:
· Oriol Guixà, enginyer industrial i conseller delegat de La Farga Group.
· Joan Amorós, enginyer industrial i president de la Comissió de
Gestió Empresarial del COEIC.
· Eduard Llobet, enginyer industrial i professor d’ESADE.
· Gian-Lluís Ribechini, enginyer industrial i membre de la Subcomissió de Gestió de la Innovació del COEIC.
Dates: dilluns, 4 d'abril de 2011
Horari: A les 18:00h, a la seu social dels EIC, Via Laietana, 39, 5ª planta, Barcelona
Inscripcions: Període inscripció tancat

Places limitades.