Li és útil a un professional tenir marca personal?

Comissió: Comissió Gestió Empresarial: Grup de Treball Marqueting
Descripció: El professional sense marca és una marca blanca.
Un enginyer, com a professional, pot ser molt competent en la seva tasca diària. Però, què passa amb les seves habilitats socials i de comunicació?
Qui no comunica no existeix. Com podem desenvolupar eines per crear la nostra marca personal? Aquesta sessió pretén respondre aquestes preguntes i evitar que siguem marques blanques, purs commodities.
Hi intervindran:
· Ignasi Brun, diplomat en Empresarials, director de màrqueting i comercial.
· Jordi Collell, economista, Personal Branding Coach.
· Guillem Recolons, publicitari, Personal Branding Coach.
· Montse Taboada, psicòloga, Personal Branding Coach.
· Gian-Lluís Ribechini, enginyer industrial i membre de la Subcomissió de Màrqueting del COEIC.
Dates: dilluns, 24 de gener de 2011
Horari: A les 18:00h, a la seu social dels EIC, Via Laietana 39, 5ª planta, Barcelona
Inscripcions: Període inscripció tancat

Places limitades.