Muntanyisme: Cap de setmana a Roses
Descripció: Muntanyisme · Cap de setmana del 17 de gener
Descobreix Roses caminant entre natura, història i mar

Et proposem un cap de setmana de muntanyisme a Roses amb dues rutes espectaculars adaptades a diferents nivells, ideals per gaudir del paisatge de la Costa Brava a l'hivern.

Nivell A: Camí de les Dones
Ruta lineal de Cadaqués a Roses, amb un recorregut de 16 km (més 2 km de tram urbà). Un itinerari exigent i molt atractiu, amb vistes privilegiades i trams plens d'encant.

Nivell B: Ruta Arqueològica de Roses
Itinerari circular d'uns 6,3 km, ideal per a qui prefereixi una caminada més suau sense renunciar a l'interès cultural i paisatgístic.

La sortida serà dissabte al matí. Es podrà escollir entre desplaçar-se el mateix dissabte o arribar divendres i fer nit a l'Hotel Marina de Roses.

Una oportunitat perfecta per compartir muntanya, bona companyia i descobrir Roses des d'una nova perspectiva. No t'ho perdis!

Sortida coordinada per Josep Maria Montagut

Organitza: Ramon Molist
muntanyisme@comissions.eic.cat
Dates: 17/01/2026