Automatització de processos empresarials amb n8n. Curs Presencial
Descripció: La IA generativa està impactant fortament en diversos àmbits de l'empresa (màrqueting, recursos humans, gestió de projectes, comptabilitat...) per la seva capacitat de generar text, imatge, vídeo i àudio. Però hi ha un segon aspecte de transcendència molt major: permet automatitzar processos empresarials, amb els conseqüents guanys de productivitat.

Amb n8n és possible crear agents i fluxos intel·ligents que executen tasques, connecten eines i prenen decisions simples de manera autònoma, sense necessitat de programar. El curs ofereix una introducció pràctica a n8n i a la creació d'agents d'IA per resoldre casos reals.

Nota: Cal portar ordinador portàtil per al seguiment del curs amb n8n instal·lat.

Curs adreçat a professionals interessats en conèixer les possibilitats que obre la IA en l'automatització de sistemes empresarials

Professorat: Finn Christian Arctander. Consultor i formador expert en el desenvolupament de solucions estratègiques d'IA per a les empreses. Bracai Consulting, SL.

Per veure la fitxa completa del curs, programa, preus i tramitació de la inscripció, fes click AQUÍ
Dates: 04/03/2026
Horari: 4 de març de 2026
Lloc: Delegació del Vallès
c/ Indústria, 18, 08202 Sabadell