LEAN COACH Gestió de persones per a la innovació de processos

Comissió: Actes / Jornades Tècniques (Catalunya Central)
Descripció: GESTIÓ DE PERSONES EN LA INNOVACIÓ DE PROCESSOS

La gestió eficient o Lean Management va sorgir fa ja diverses dècades per donar resposta a les necessitats de les empreses per ser més ràpides, dinàmiques i flexibles en un entorn en constant canvi i evolució, per afrontar els profunds canvis mercantils i de competència. Aquesta estratègia empresarial que apostava per la idea de "crear" més productes o més serveis utilitzant menys recursos tècnics, econòmics i humans ja ha donat els fruits previstos. Ha arribat el moment d'extrapolar-lo a la gestió de la marca personal, a l'estratègia personal de creixement, competitivitat i excel·lència dels líders i directius. Parlem del Lean-Coach des del punt de vista del factor humà, un factor humà que pot millorar utilitzant els serveis d'un bon acompanyament enfocat a la gestió eficient i a la Innovació de Processos.

OBJECTIU

Conèixer la metodologia per agilitzar la gestió i els processos administratius utilitzant conceptes, eines i pensament LEAN, per millorar la qualitat, reduir el temps de servei / gestió i atendre més clients sense afegir recursos. Conèixer les competències clau requerides per gestionar l'empresa de manera exitosa, incorporant habilitats de comunicació i lideratge que el conduiran en un procés transformador cap a la innovació contínua.

TEMARI

- Introducció a la innovació de processos o Lean Management.
- Eliminació sistemàtica de les activitats de no valor afegit en els processos utilitzats per donar un servei o produir un producte per al client. Les activitats de no valor consumeixen el 75% del temps disponible en l'empresa.
- Introducció a les Principals Eines de la millora contínua. Simulació Lean.
- Entrenar el cervell perquè treballi generant noves conductes que ens acostin als objectius.
- Equips madurs: gestionar el canvi i aprendre dels resultats no desitjats.
- Intel·ligència Emocional, les competències que faciliten la vida.
- Comunicar per millorar: el feedback com a tècnica d'aprenentatge, millora contínua i autoconfiança.
- Comunicació assertiva: expressar i respectar per generar relacions sostenibles i duradores en l'àmbit professional.

DESTINATARIS

Empresaris, directors generals, gerents i directius de primer nivell de l'empresa, personal administratiu / tècnic de qualsevol tipus de companyia o corporació i en especial a Enginyers que vulguin: Comprendre com la seva organització ofereix valor al client i com generar en les persones, perfils amb recursos davant les situacions complexes, relacions facilitadores i tècniques de millora i aprenentatge continu en l'àmbit de la intel·ligència emocional.

PONENTS

Benet González Enginyer Tècnic Industrial. Tècnic superior en prevenció de riscos laborals. Consultor "LDBD Innovación de procesos".
Silvia Ruiz Queizán Llicenciada en Administració i irecció d'Empreses. Practitioner en Programació Neurolingüística (PNL), Màster en PNL, Trainner en PNL, Màster en Coaching amb PNL, Graduada en Mindfulness (gestió de l'estrès).

Lloc: C/ Pompeu Fabra, 7-13 2n.7a. de Manresa.

CONFERÈNCIA GRATUÏTA
Dates: Dilluns, 16 de setembre de 2019
Horari: De 16.30 a 19.30 h.
Inscripcions: Període inscripció tancat

Places limitades.