A partir del novembre serà obligatori sol·licitar electrònicament l'informe previ de patrimoni per projectes d'obres a l'Ajuntament de Barcelona

dijous, 23 octubre, 2014

Des del mes d’octubre de 2014, l’Ajuntament de Barcelona té operatiu dins el seu Portal de Tràmits el sistema telemàtic per sol·licitar els Informes Previs de Patrimoni. L’objectiu d’aquesta novetat és simplificar el procediment administratiu, eliminar l’ús de paper i reduir els temps de servei als ciutadans.

Per poder utilitzar aquest tràmit són necessaris els requisits següents:

a.      Haver realitzat prèviament el tràmit de “Consulta prèvia de permisos i llicències d’obres”. Les dades administratives s’obtindran directament de les introduïdes  en el tràmit de Consulta Prèvia.

b.      Disposar del certificat digital habitual per tramitacions telemàtiques al Portal de Tràmits de l’Ajuntament de Barcelona

c.      Disposar en format electrònic (màxim 5 arxius PDF de màxim 20 MB cadascun) de la documentació indicada a la Guia obtinguda en el tràmit de Consulta Prèvia .

TransitorietatDurant un període que finalitzarà a inicis del mes de novembre d’enguany, encara es podrà sol·licitar també aquest Informe Previ a les Oficines d’Atenció al Ciutadà en format paper.

Enllaç per a realitzar el tràmit