Idees per a la transició aeroportuària a Barcelona-El Prat

Comissió: Comissió de Mobilitat
Descripció: L'aviació necessita trobar amb urgència un combustible net. Mentre no arribi, el millor remei serà usar bio-combustibles hidrogenats o similars. Com que són escassos, és probable que el seu servei es concentri en el llarg radi i deixi bona part del curt radi al tren d'AV.

Els aeroports que s'adaptin millor sobreviuran, els demés decauran. Aquest és el repte de El Prat. Per sort, El Prat té les condicions ideals per sobreviure. Però, per ara, estem creant la seva autodestrucció. Això té una importància cabdal per la nostra economia. Quines són les idees guanyadores? Estem a temps?

La conferència anirà a càrrec de Santiago Montero, enginyer industrial per l'ETSEIB. Ha estat alt directiu empresarial. Va ser assessor d'Infraestructures de la Cambra de Comerç de Barcelona (1990-2001). Va participar en el projecte d'ampliació de l'aeroport de El Prat, 1997-1999, establint els principals requisits funcionals que es van adoptar.

La presentació de la jornada anirà a càrrec de Jaume Gibert, president del GT Aeronàutic i Espai i moderarà la sessió Jordi Ponts Prats, enginyer aeronàutic i professor de la UPC i del CIMNE


Dates: Dimecres, 2 de novembre de 2022
Horari: A les 18 h en format híbrid (videoconferència i presencial a Via Laietana, 39 de Barcelona).

Inscripcions d'última hora: fins les 18.30h trucar al 93.319.23.00 i sol.licitar l'enllaç de connexió.
Inscripcions: Període inscripció tancat

Places limitades.

Si us plau, accepta les cookies de Marketing per veure aquest video.

Idees per a la transició aeroportuària a Barcelona-El Prat

Descripció:
Idees per a la transició aeroportuària a Barcelona-El Prat