Per què cal aplicar màrqueting per desenvolupar la innovació?

Comissió: Comissió Gestió Empresarial
Descripció: Un dels pares de la ciència de la gestió empresarial, Peter Drucker, va exposar que "Una empresa té dues, i només dues, funcions bàsiques: màrqueting i innovació".

La necessitat de les empreses per desenvolupar i comercialitzar la innovació requereix la creació d'equips pluridisciplinaris on s'integren professionals d'àmbits de coneixement divers.

En aquesta sessió es donarà una visió de la relació entre màrqueting e innovació que es necessària en una gestió empresarial adient per donar resposta als reptes del entorn competitiu i global en els nostres temps.

Posteriorment s'obrirà un debat amb participació dels assistents i els ponents.

Hi intervindran:

- Lluís Carrasco. Director de Marketing i Comercial a la CCMA.

- Lluís Torra. President Club Marketing Barcelona.

- Gian-Lluís Ribechini Creus. Enginyer Industrial. President de la Comissió de Gestió Empresarial dels EIC.
Dates: Dijous, 15 d'octubre de 2015
Horari: A les 18.30 h a la seu dels EIC, Via Laietana, 39, 5a planta. Barcelona
Inscripcions: Període inscripció tancat

Places limitades.